HeartBeat

Followers

Wednesday, February 25, 2009

puting punye pasal...!!!

24.2.2009|selasa
agenda|cuti

smlm, isnin ko dikejutkan khabar yg kuren enak oleh hubby...nabihah muntah2..lps bgn tdo muntah..lps minum susu muntah...mase hubby kol pon br jap muntah...ati da mula rase x sonok...gusar..1st time nabihah camni..tanye opismate mayb nabihah nk demam kot, pasai tuh la muntah..tp biasalah ako, kalo x penah ngalaminya mmg xnak pecaya...last2 hubby decide nk g bw nabihah ke klinik...so isnin tuh hubby jempot ako ngan kete siap bw nabihah skali...mase tgh tunggu tuh sempat lg hubby kol...ckp nabihah muntah2 lam kete...byk lak tuh..gelabah l hubby sbb die kan pencinta kereta...haha...sure bau busyuk muntah nabihah menyengat lam kete...ngee3x..lps ni hubby sure tuko seat baru...hahhaa.."biasalah yang ade anak mcm ni lah.."

mase hubby sampai...tgk nabihah lembik sgt..perot muncit pon da kempis...x larat tgk die tanggung sakit..mase lam pangkuan ako pon nabihah muntah2 lg..mcm ssh jerk..asik minum air kosong jerk..so kami trus blk umah dulu...sbb ako nk tuko baju..leceh la sbb ako pkai suar yengki...arituh...hahha..nabihah pon da lenjun ngan muntahnya itew..lalu ako pon lap2 la bdn nabihah, bg lega sket...dan terus ke klinik..smpai klinik ade lak mini playground, kemain suker dier...wah da terjerit2 la plak..confuse plak..."demam ke x nabihah nie" jumpa gak lah...dan jawapan doktor atas kemunsyilan kami laki bin pon terjawab...nabihah nk demam sebenarnya, so die akan muntah2 dulu...lam pala betul la kakak opismate ako kater..hehee..

so ngan rasmi nya smlm ako coti yg lg besh tuh hubby ako pon coti...ye lar riso la kalo ade ape2...
so ngan enjoy nyer bercuti smlm...tp cuti2 pon penat tau..sbb kene masak...hubby request nk mkn SOTO..buat la jugak...pas2 petang tuh plak...puting nabihah hilang..lg lah gawat ...sure mlm kang x lena tdo dak kecik tuh..punye lah riso, dtg jugak ...serius nabihah xleh lekang ngan puting..dah tabiat budak2 kecik...nanges2...xlena tdo..resah...sian plak...dah la dr pg smlm smpai ke petang x tdo..mlm lak masuk tdo kul 12 br nk tdo..tuh pon paksa2...xnak gak...ingat kan bile da x tdo sehari sure tdo lena punyer..x gak...dah la ayah nya tgk bola team kegemaran...sure la ngamuk2..nabihah lak xnak tdo kalo xder yah kt sblh...hehehe...smpai ayah die paksa2 berlakon tdo...hahha...so blk keje kang kene lah g beli PUTING baru...tuh jer...

* no photo

4 comments:

aizul said...

moga cepat sembuh yer dik nabilah!~

++eden|essey++ said...

tq dek...

PuteriSatu said...

nabihah dah ok tak..?

++eden|essey++ said...

dah kak...siap lompat2 lg..x ke hangin...hehhe..cume nk belikan puting baru jerk kang...ingat nk stop kan dier puting..huhuhu