HeartBeat

Followers

Tuesday, March 31, 2009

Kerja Gila...!!!

31.3.2009 | Selasa | 12.00 pm - 2.30 pm
Ampang Point|Carrefour Wangsa Maju|Tesco Ampang

huh!!!......

penatnya...ngantuknyaa.....penin nyerrrrrrr.....ako br jek blk dr 3 tempat ni....mmg kerja giler btul la ako ni, sanggup redah semata2 nk cr diapers murah, dgr citer kt C4 murah, haram mahai giler...agaknya promosi dah abis kot...g lak Tesco, yg murah tuh ade tp stok tggl M jek, anak ako da pkai L....huhuhu...nk nages jek kt ctu.....penatlah, buang masa, buang tenaga, buang minyak kete ako jek...skang ni mau rase nk tdo je...tp bos ade plak arini...ampun bos saye sgt letih la, tolon jgn bg keje bole...hehehehe..sib baik ako dah mkn kt C4 td, mkn mc'D jek...mkn sensorg sgt la x besh, sbb xleh nk sembang2...last2 ako sembang ngan somi ako thru fone...hihihi...alih2 pandang mamat 2 org yg mkn dpn ako....


so memandangkan 3 tempat ni ako dah pegi, kene lah hold on dulu cr diapers yg murah...so lps ni kalo ade promosi ako akan cpt2 grab itu diapers...hahahha....hopefully waktu terdekat ni ade la sale2 giler....sajer jek nk wat stok bebyk kt umah....ok chaossssssss...

nota eden : penatttttttttttttttttttttttttt....

3 comments:

SyaNa said...

kalo campur minyak ko segala yg kuar ari ni..
mcm tak berbaloi je nk cr yg murah..
pasni kalo ade iklan tu teros grab ok..
kite grab..kekeke

shiemz said...

hehe..shiem x ghajin betul kalu bab2 sale nie.. hehe..bukan sebab banyak duit ke ape... duit mang tarak la... tapi pasai malaih aku nak berator pjg lebor tue.... kekke
ps: blog updated

++eden|essey++ said...

syana > saje nk grab sbb duit ade la pasai tuh ako nk grab...kalo x ako dongak dagu jek tgk org lain grab...

shiem > ntah la shiem..ako tgh rajin la ni kot...sbb arini ako bw kete mmg langkah laju la kaki ako ni...hahaha...cam org bujang jek...tp kalo org bujang pasai ape lak nk beli diapers lak kan...huhuhu